Stichting CHILD

De op 18 januari 1996 opgerichte en statutair in Blaricum geregistreerde stichting, Kamer van Koophandel registratienr. 41194865, ANBI registratienr. 805107344 (fiscaal nummer), werkt geheel met vrijwilligers.
CHILD streeft naar minimale overhead kosten. Het bestuur heeft geen vacatiegelden of onkostenvergoeding.

Bestuur:

Rob Moot (Drs RCM) penningmeester, ruime ervaring in het bankwezen, woont in Almere
Jaap Mulder (Drs JC) voorzitter, voormalig tropenarts Kenya en kinderarts te Arnhem, woont te Oosterbeek
Henk Stokking (Ing H), bestuurslid contact kerken en particuliere stichtingen, voormalig medewerker Kiwakkuki Moshi Tanzania, woont te Culemborg
Jules Tolboom (Dr JJM), secretaris, voormalig tropenarts Zambia, voormalig kinderarts Lesotho en Nijmegen, woont te Malden

Vacature

Aat van Rhijn (Drs A) bestuurslid fondsenwerving, voormalig tropenarts Transkei en kinderarts te Amersfoort, nam op 24 mei 2018 afscheid van het CHILD bestuur, na een zittingsperiode van ruim 9 jaar. Mede dankzij zijn inspanningen is CHILD in staat geweest haar doelstellingen te blijven realiseren. Totdat de vacature voor een fondsenwerver is ingevuld, heeft penningmeester Rob Moot zich bereid verklaard deze taak voorlopig op zich te nemen.

CHILD Tanzania:

Hans Baart (Ing AJ), projectleider en directeur-eigenaar Multiflower te Arusha, Tanzania.
In samenwerking met zijn Tanzaniaanse staf, onder leiding van de financieel beheerder Nahum Mosha, is hij eindverantwoordelijk voor de uitvoering en kwaliteitscontrole van het CHILD schoolproject.

jc.mulder@freeler.nl
tel. 026-3336448